she.com

曾經何時,其實也不是很久,大概是06、07年左右吧,she.com是一個藏垢納污的地方,因為在那裡你可以看到香港女生如何力數她們身邊港男的不是,
小器、幼稚、窮之餘還不長進又沒志氣、性格活像個電車男、有些更會吝嗇於63.8元的零食。看下去,彷彿男人最陰暗醜陋一面都會在此等港男身上找到。相對
之下,外國的月亮就是圓些,外國男人有的就是見識,有的就是風度與品味。站起來吧,姊妹們,不要再呆在受這些港男的氣了,外國可有一個多大的市場在等著我
們哩!她們確是這樣說。

然而,前幾天手癢癢的再登入she.com,卻發現有這樣的帖子:

xxxxxxxx

唔想再咁悶呀… 身邊個個朋友都一雙一對, 但可以點做呢?

而家既男人介唔介意有細佬既女人??

好想拍下拖…有無好男人?

你會唔會係一個好老公/男朋友呢???

如果一個 36 既女人……., 想搵一個有樓 (我唔想同佢屋企人住), 有事業 (男人一定要有事業先有型, 因為有信心) 有孝心同有車既男人, 是否好難??

今年christmas又要一個人過, 有冇女仔又係咁, 一齊chat0下做個fd

點樣吸引白羊座男仔呀?

事實上佔有欲強的男人是怎樣?

我好希望今年聖誕節可以搵男朋友…因為我都單身咗好多年…

xxxxxxx

雖顯出了自己的小家,但看的那刻著實有陣心涼。

カテゴリー: 未分類 パーマリンク

she.com への2件のフィードバック

  1. 小小鱼 より:

    消失无影

  2. Unknown より:

    blog不錯唷~我會常常來看的~加油~!! —-幫忙踩個人氣 http://wfc.idv.tw

コメントを残す